söndag 6 december 2009

Annars då?

Tjo!
Igår spenderade jag dagen på stranden. Bättrade på brännan (som förövrigt är rätt nice nu) och låg i vattnet i säkert en halvtimme åt gången. Så varmt! Det är fortfarande lite läskigt med de stora vågorna men bara man kommer ut en bit så är det lugnt. Då kan man ligga där och flyta (vattnet är super salt).
Så tanken var att dagen skulle likna gårdagen, men tjoho, det var typ sandstorm! Det blev till att sitta i sängen och äta choklad.
Annars då, det är andra advent. Inget man firar här. Lite tråk. Kommer missa lucia också. Första gången på typ 10 år jag inte är med i luciatåget i kyrkan. Super tråk.
Nu ska jag sleepa.!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Super tråk är orden!

Kram.

sara-matilda sa...

eller hur!! haha, jag tänkte att jag kunde vara med i alla fall först, via skype, men jag tror inte det blir så bra.. men är med i januari och sjunger om hedarna ! ;)
pyss!