tisdag 15 december 2009

1 . . .

EN dag kvar.. Men åker faktiskt till flygplatsen redan ikväll.
Det blev en snabb sväng till posten för att skicka några kilo till… *skäms*.
Nu är jag i alla fall duschad och nästan helt färdig packad.
Snart middag, sedan åka.. är helt tom på känslor för tillfället, fattar fortfarande inte att jag faktiskt kommer vara hemma i morgon.. galet.. men kul.
Nu måste jag stänga av dator för att kunna ladda mobilen. (har bara en adapter)
Vi ses i morgon då Sverige! Trevligt värre.
Massa pussar

5 kommentarer:

Aquarius sa...

Jippie! Nu kommer du hem! Här finns massa glada kännslor - trevlig resa!!

sara-matilda sa...

Och du var och mötte mig på flygplatsen! så gulligt! blev så glad när jag såg att ni stod där! pyss!

Aquarius sa...

xD Naw, va bra! Det va så roligt att få se dig igen! Puss!!

sara-matilda sa...

HOppas min pappa inte var alltför läskig att åka med;P

Aquarius sa...

haha nja, lite små läskig va han allt ^^ han tänkte lämna mig vid vägkanten bara någon kilometer ifrån landvetter till att börja med =S he he
nä men det va jätte snällt av dem, hade lite problem med att hitta ett samtalsämne så jag verkade kanske lite tråkigt ^^