torsdag 26 november 2009

Jag - bästa klappen!...

Idag åkte jag in till staden för att handla lite klappar.. men fyy va tråkigt det är att julhandla (shoppa) helt själv!! Sååå himla tråk och mycket svårare. Inga goda råd eller idéer från vännerna.. så, det blev inte så mycket. Jag trodde nog innan jag åkte in stan att det skulle vara sista gången, jag tog mig till och med till Kings Park (250 trappsteg!! *dog*) för att ta ett sista kort på Perth city, men det får nog bli till att åka in en gång till. Alltså, ni får inte bli ledsna om ni bara får typ en tändsticksask som souvenir/ julklapp.. inte nog med att jag inte hittar någe bra, jag är pank också. Hehe. Men det är tanken som räknas och jag kommer ju hem.. bara det! världen bästa klapp!

6 kommentarer:

Emilie sa...

Bästa klappen är att du kommer hem. Allt annat är överskattat =)
Men vi hinner la handla lite här hemma innan julhelgen oxå? Några sista fanatiska dagar på stan innan julen slår till =)
Saknar dig pusseligurken!
Massa kram till dig kiwibird

Mamsen sa...

Alltså det är verklingen inte viktigt med prylar från Auusiland.. bara dui har massor med kort. DET vill vi se!! Puss

sara-matilda sa...

och en massa kort har jag! hihi, bra va!?
puss!

Aquarius sa...

Självklart är du bästa klappen vännen =) Och jag vill också vara med å handla innan julen ^^ får jag det!? xD Vi tar lite julhandel å åker hem till mig sen (om man kan) å myser lite julmys....hur låter det mina kära vänner Sara & Mli??

Puss på er två!

sara-matilda sa...

det låter asigt bra! så tar vi med lotten också ;)
puss!

Aquarius sa...

Jamen självklart ^^