fredag 27 november 2009

Bruce Willis/ Pappa

Det är ju helt sorgligt att jag på allvar funderar på att gå och lägga mig klockan halv nio en fredagskväll.. men i köket sitter en hel hönsgård och kacklar, och barnen har ockuperat alla tv-apparaterna. Det går bra filmer på tv i kväll annars, men har redan sett dem så... Transformer är faktiskt riktigt bra. Och Die Hard filmerna är också najs. Det är nog bara jag som tycker Bruce Willis och pappa är lika… det är därför jag gråter så mycket när Brucean dör i Armageddon ;p

I morse åkte vi till playgroup där det var jul fest. Där var en minidjurfarm och en clown, ansiktsmålning, kakor i massor och så kom tomten så klart!
Vi kom hem och åt lite lunch sedan stack vi ut igen, på en liten cykeltur.
Jag och Abbey har haft riktigt roligt. Jag bara älskar när Abbey skrattar sitt äkta skratt. Inte det där ha-ha, utan sådär så hon nästan kiknar. Så kul hade vi idag.

Ja, nemen god natt då!
Ses om två veckor och fem dagar.. !

2 kommentarer:

lilla mammisen sa...

Låter som em bra dag.. Krams

Pappis sa...

Hej! Jasså du tycker Bruce Willis är så snygg och fräck typ, håller faktiskt med dig....hmmmmm.. Puss puss från Pappis.